Forum Nová Karolina hlásí rekordní rok

Obchodní a zábavní centrum Forum Nová Karolina má za sebou nejúspěšnější rok v historii. V roce 2019 se návštěvnost ostravského centra navýšila o pět procent, tržby pak meziročně vzrostly o osm procent.

Vlastník jednoho z největších obchodních center v České republice, ČS nemovitostní fond, spravovaný REICO investiční společností České spořitelny, plánuje v roce 2020 investovat do nového parkovacího systému, revitalizace prostor nebo moderních technologií.

Celková návštěvnost obchodního centra Forum Nová Karolina přesáhla v roce 2019 poprvé v historii metu 10 milionů návštěvníků. Nejúspěšnějším měsícem byl prosinec, kdy za nákupy, jídlem a zábavou dorazilo přes milion návštěvníků. Stal se tak rekordním měsícem od otevření ostravského centra v roce 2012. Průměrná návštěvnost se blíží číslu 30 000 lidí za den.

„Loňský rok byl nejlepším v historii centra, a to nejen v souvislosti s rekordní návštěvností, ale i díky výborným ekonomickým výsledkům. Za rok 2019 jsme meziročně navýšili tržby o osm procent. Podobné výsledky chceme udržet i v letošním roce 2020,“ říká Martin Kubík, ředitel společnosti Active Retail Asset Management, která centrum Forum Nová Karolina spravuje.

Rok 2020 také přinese investice do nového parkovacího systému s možností platby přes SMS nebo mobilní aplikaci či revitalizaci odpočinkových zón centra. Pro zlepšení orientace v budově se plánuje nový systém vnitřních dotykových navigací, rodiny s dětmi se mohou těšit na unikátní dětskou zónu začleněnou přímo do pasáže obchodního centra.

Tyto a další plánované investice zapadají do naší dlouhodobé strategie profilovat Forum Nová Karolina jako vedoucí retailovou destinaci v regionu tím, že nabídneme širší škálu obchodů, služeb, gastronomie i zábavy ještě většímu okruhu zákazníků“, říká Tomáš Jandík, CEO REICO investiční společnosti České spořitelny spravující ČS nemovitostní fond, který je největším českým podílovým fondem a vlastníkem nemovitosti.

Forum Nová Karolina dlouhodobě potvrzuje, že patří k nejlepším obchodním centrům v České republice. Aktuálně je v centru 214 nájemců a až na výjimky vykazuje stabilně téměř plnou obsazenost.

Loni správa centra nabídku rozšířila třeba o značky Pizza Hut, Geox, Nefertem Candles, Shirokiya Running Sushi nebo čokoládovnu Don Coco, které najdou návštěvníci v našem severomoravském regionu exkluzivně právě ve Foru Nová Karolina.

V roce 2020 skladbu nájemců doplní další obchodní jednotky. Připravuje se unikátní koncept specializovaný na zážitkovou gastronomii, otevření jediného obchodu značky Mango na severní Moravě nebo jediné značkové prodejny italské módy Suite Benedict mimo Prahu.

Forum Nová Karolina také spolupracuje s významnými institucemi a organizacemi v Ostravě a blízkém okolí. Mezi partnery obchodního centra jsou Dolní Vítkovice, Černá louka, Slezskoostravský hrad, Galerie výtvarného umění Ostrava, FC Baník Ostrava nebo oblíbené festivaly Beats for Love či Oldies festival.

Obchodní centrum každoročně pořádá velké množství akcí, které navštíví desítky tisíc lidí. „Mezi nejvyhledávanější patří například Český běh žen, Karolina Oktobeerfest nebo Dny Marianne,“ dodává Tomáš Lučan, marketingový ředitel Fora Nová Karolina.

(nm)