ZAČÍNAJÍ KVĚTNOVÉ SUPERSTŘEDY V OUTLET ARENA MORAVIA

Ostravský Outlet Arena Moravia (OAM) se pomalu začíná vracet do starých kolejí a připravuje první slevové akce přizpůsobené současným opatřením vlády v boji proti COVID-19. První akcí budou populární SUPERSTŘEDY 13. a 20. května, během kterých zákazníci pořídí outletové zboží s výhodnou dodatečnou slevou.

Po šesti týdnech mohl ostravský OAM znovuotevřít pro veřejnost. „V pondělí 27. dubna jsme za zvýšených hygienických opatření otevřeli více než 90 % našich obchodních jednotek. Za první týden náš outlet navštívilo přes 30 tisíc návštěvníků a zaznamenali jsme tržby o 120 % vyšší, než za stejné období v loňském roce,“ říká Petr Leder, ředitel OAM a dodává: „Největší zájem bylo o funkční oblečení na turistiku a outdoor a o doprodeje zimních kolekcí.“

Druhou a třetí středu v květnu bude pro zákazníky OAM připravena časově omezená nabídka, během které získají k již garantované slevě 30 % další extra slevu až 50 % či hodnotné dárky k nákupům ve většině obchodů OAM. Zapojené obchody a zboží bude označeno logem SUPERSTŘEDA a jsou jimi například značky Adidas, Calvin Klein, Guess, Mustang, FANN Parfumerie, klenoty Aurum či sladkosti Sweet Story.

„Podruhé v letošním roce zopakujeme oblíbenou akci SuperStředy, kde na programu bude ještě výhodnější nakupování. V rámci hygienických opatření vlády bude akce bez doprovodného programu a v celém areálu bude dodržována patřičná zvýšená hygiena. V prvním týdnu jsme pro naše zákazníky rozdali 15 tisíc jednorázových rukavic a 10 tisíc roušek, které jsou zdarma k dispozici v areálu OAM, stejně tak jako dezinfekce. A v tomto trendu budeme také i pokračovat,“ říká Šárka Kreissová, marketingová manažerka OAM.

V květnu se OAM rozšířila o dvě nové značky, které doplní již tak širokou nabídku nabízeného zboží. Jsou jimi od 2. května značka Roncato a Picard. Italská značka Roncato vyrábí kvalitní cestovní zavazadla a doplňky. A německá značka Picard vyrábí kvalitní kožené a látkové kabelky, batohy a peněženky.

(nm)