Dopravní podnik Ostrava (DPO) nabízí „měsíčník“ přímo v mobilním telefonu. Měsíčník, respektive jakýkoliv dlouhodobý kupon, si nově mohou cestující nahrát na ODISku v mobilu v aplikaci Moje DPO. Ušetří tak celý poplatek za vydání plastové kartičky ODISka, tedy 130 korun. Výhodou je i rychlost vyřízení. Na plastovou ODISku čekají zákazníci až dva týdny, u ODISky v mobilu je čekání navázáno jen na vzdálené ověření identity, které je většinou v řádu hodin, maximálně do dvou dnů. DPO službou reaguje na rostoucí poptávku zákazníků.
Stávajícím majitelům plastové ODISky, v případě zájmu o ODISku v mobilu, doporučujeme počkat na vypršení platnosti jejich aktuálního kuponu a vše pak jednoduše vyřídí online.
„Dostávali jsme od cestujících řadu podnětů, abychom zprovoznili měsíčník v aplikaci MojeDPO. Vyslyšeli jsme přání zákazníků a od srpna tuto službu provozujeme. ODISka v mobilu je určena pro všechny kategorie cestujících, od dětí do 15 let, přes studenty do 26 let, běžné občany až po seniory nad 65 let, s výjimkou těch, kteří chtějí cestovat na slevu pro starobní a invalidní důchodce,“ doplňuje Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO.
ODISka v mobilu je propojená s uživatelským účtem v e-shopu a konkrétním mobilním telefonem cestujícího. Při případné kontrole se revizorům potřebné údaje zobrazí po načtení QR kodu.
ODISka v mobilu platí pouze ve spojích DPO a nahrát na ni lze jen dlouhodobé kupony. Jednotlivé jízdenky lze hradit z bankovní karty přímo v aplikaci. Platnost ODISky v mobilu je dvojnásobná oproti plastové ODISce, tedy 10 let. Podrobné informace najdou zájemci na webu www.mojedpo.cz.
(ab)