Zoo Ostrava mění po téměř dvou desetiletích svou vizuální identitu a logo

Současné logo Zoologické zahrady a botanického parku Ostrava vzniklo v roce 2004, před bezmála dvaceti lety. Znázorňuje hrocha a akácii – propojení zoologie s botanikou. Dvacet let je dlouhá doba, během které se mnohé změnilo, proto se zoo rozhodla změnit své logo a celou vizuální identitu.

Po téměř dvou desetiletích mění Zoo Ostrava své logo a celou její vizuální identitu. „Dvacet let je dlouhá doba, během které se mnohé změnilo. Ostravská zoo patří k významným hráčům v ochraně přírody nejen v České republice, ale i v rámci světa. Zoo nadále postupně vzkvétá, a to i díky vzrůstající přízni veřejnosti i našeho zřizovatele města Ostravy.  Předlohou pro naše nové logo i celý vizuální styl se stala pestrobarevná příroda. To osvědčené a pro nás charakteristické zůstalo, především motiv hrocha v logu,“ vysvětluje důvody ke změně i ponechání tradice ředitel Zoo Ostrava Jiří Novák a dodává: „Na nové identitě jsme pracovali více než rok, v závěrečné fázi pak i ve spolupráci s odbornou firmou.“

Historie log Zoo Ostrava

1951 – 1970 bez oficiálního loga a sjednocené identity

1970 – 2004 logo s rysem (autor Ludvík Kunc)

2004 – 2023 logo s hrochem, od 2007 logo Botanického parku (autor Zdeněk Berger) 

Představení nové identity Zoo Ostrava a více informací najdete na https://www.zoo-ostrava.cz/identita/.

 (ab)