BANÍK OZNÁMIL CENY JEDNORÁZOVÝCH VSTUPENEK

Baník přichází v nadcházející sezoně s novou filosofií cen jednorázového vstupného. Poprvé bude cena vstupného na zápasy rozdělena do dvou kategorií podle atraktivnosti soupeře.

Do prvního koše nejatraktivnějších soupeřů, kde se základní cena vstupenek bude pohybovat v rozmezí 250-350 korun, zařadil Baník Spartu, Slavii, Plzeň a moravské kluby Karvinou, Olomouc a Brno. Určení tohoto koše nevyplývá z porovnávání kvality jednotlivých týmů, ale zejména u moravských celků očekáváme vyšší atraktivnost utkání s nádechem regionálního derby.

Ve druhém koši, kde se základní cena vstupenek bude pohybovat v rozmezí 150-250 korun, budou všechny ostatní ligové týmy i všichni pohároví soupeři MOL Cupu.

Novinkou v nové sezóně bude nová rodinná tribuna, pro kterou Baník vyhradil sektory A8 a A9. “Děti ve věku od 6 do 12 let zde budou mít vstup pouze za 50 Kč, menší děti bez nároku na sedadlo budou mít vstup na rodinnou tribunu zdarma,” říká obchodní a marketingový ředitel Baníku Jindřich Středula.

Naopak nejdražší jednorázová vstupenka vyjde fanouška na 3.000 Kč. “Jedná se o vstupné do VIP sektoru na hlavní tribuně a součástí ceny je samozřejmě nejen místo v blízkosti vedení klubu a fotbalových legend, ale také s tím spojený komfort a předzápasový a pozápasový raut,” přibližuje Středula.

Ve srovnání s cenami permanentek jsou dnes zveřejněné ceny jednorázového vstupného o něco vyšší. “Již dříve jsme avizovali, že v nové sezóně chceme maximálně zvýhodnit majitele sezonních permanentek a jako správní Ostraváci slovo držíme. Ti, kteří budou chtít Baník podpořit jen občas, proto zaplatí za zápas více než naši věrní fanoušci. Myslíme si, že takto to je spravedlivé,”vysvětluje obchodní a marketingový ředitel Baníku.

Jednorázové vstupenky na první domácí zápas, který Baník odehraje 6. srpna proti mistrovské Slavii, budou dostupné na konci července. „Věrným fanouškům chceme před tímto zápasem poskytnout maximální možnou dobu pro výběr celosezónní permanentky na atraktivní místa. Věřím, že první domácí soutěžní utkání vyprodáme. Letošní ročník je výjimečný tím, že vítěz HET ligy automaticky postupuje do základní skupiny Ligy mistrů. Atraktivnost ligy zaručují ohlášené posily nejenom našeho prvního domácího soupeře, Slavie Praha. V dalším průběhu sezony, kdy bude znám přesný termín a čas zápasu, začneme ihned s prodejem jednorázových vstupenek. Vstupenky budou vždy k dispozici na internetu a na všech pobočkách prodejní sítě Ticketportal. Soudě z dosavadního vývoje předprodeje permanentek lze očekávat, že naši fanoušci budou vstupenky kupovat především na internetu,” říká závěrem obchodní a marketingový ředitel Baníku.

 (rj) text a foto: FC Baník Ostrava