Baník dále hledá způsoby k vylepšení komunikace mezi klubem a fanoušky.Jedním z nich je i navázání bližšího kontaktu s fanoušky prostřednictvím nového e-mailu, na který bude možné směřovat konkrétní dotazy, připomínky či podněty týkající Baníku.
Na e-mailovou adresu fanousci@fcb.cz lze už počínaje utkáním s Příbramí adresovat podněty, stížnosti či dotazy týkající se služeb určených fanouškům.. Vedení klubu se pak bude slušně formulovanými a podepsanými maily interně zabývat a hledat cesty k případnému zlepšení situace.
„Názory diváků nás zajímají a budeme rádi, pokud i touto cestou budeme moci nějak přispět k jejich lepšímu pohodlí na zápasech Baníku. Jsme si vědomi, že ne všechno vždy musí fungovat úplně ideálně, proto budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu, a pokud možno konstruktivní přístup i ze strany fanoušků,“ řekl marketingový ředitel FC Baník Ostrava Martin Rak.
(nm) Zdroj: FC Baník Ostrava