Magistrát města Ostravy obnovil již dnes úřední hodiny na všech odborech v plném rozsahu. I nadále ale platí některá preventivní a organizační opatření přijatá v minulých týdnech.
Přednostně jsou odbavováni klienti, kteří jsou objednáni. Neobjednaní klienti budou odbavováni podle kapacitních možností magistrátu při dodržení povinností, které úřadům stanovila krizová opatření vlády.
Stále přitom platí povinnost používat v prostorách úřadu ochranu dýchacích cest (roušku nebo respirátor či jiný prostředek – šátek, šálu atp.). Při pohybu v budově je nutné dodržovat ideálně dvoumetrové rozestupy, pokud se nejedná výlučně o členy domácnosti. Snahou magistrátu je vyřídit kvalitně a v co nejkratší době požadavky veřejnosti tak, aby přitom nebyli vystaveni riziku ani oni, ani zaměstnanci úřadu.
Úřední hodiny jednotlivých pracovišť se liší a naleznete je zde: https://www.ostrava.cz/cs/urad/kontakty/uredni-hodiny-1.
Objednat se lze těmito způsoby:
- Přes objednávkový systém:https://objednavky.ostrava.cz/eobs#/jednorazove-prihlaseni/
- V případě dotazů se mohou občané obrátit na linku 599 499 311.
- Objednávky na CzechPointa ověřování na telefonním čísle 599 442 382.
- Pro volání na call centrum Magistrátu města Ostravy slouží občanům bezplatná telefonní linka 800 990 980. Operátoři kontaktního centra poskytují informace k vyřizování úředních věcí a rovněž přijímají telefonické objednávky k návštěvě úřadu v agendách řidičských a občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence vozidel a živnostenského úřadu. V případě potřeby zajistí operátoři přepojení hovoru na jednotlivá pracoviště úřadů města Ostravy.
(ab)