Městský obvod Ostrava-Jih zahájil příjem žádostí o účast v nákupním systému dodavatelů, kteří mají zájem pro něj v letech 2021-2022 vykonávat stavebně technický dozor při realizaci stavebních prací. Celkem půjde o zakázky v plánovaném finančním objemu téměř 13,4 miliónů korun.
Osoba, která dozor vykonává, musí mít autorizaci v příslušných oborech čtyř kategorií, kterými jsou pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, a nakonec technika prostředí staveb.
Dozor zajišťuje řádný průběh stavebních projektů, od seznámení se s projektovou dokumentací, až po samotné ukončení konkrétní stavby. Mezi náplň činnosti patří také prověřování případných vad i nedodělků a jejich odstranění. Dohlíží rovněž na podklady k finančnímu zaúčtování.
Na rok 2019 jsme na výkon TDS čerpali cca 1,2 milionu korun, v roce letošním zatím 465 tisíc korun.
Zapojení dodavatelů do transparentního nákupního systému probíhá ve dvou krocích. Prvním je registrace dodavatele na adrese zakazky.ovajih.cz, pokud tak již dodavatel neučinil v minulosti.
V rámci registrace stačí vyplnit základní identifikační údaje včetně emailové adresy, na kterou pak budou dodavateli doručovány aktuální poptávky výkonu technického dozoru pro následující léta. Nezbytné je udělat druhý krok, tedy poslat žádost o účast v nákupním systému zadavateli veřejných zakázek. Dodavatel tak musí učinit nejpozději do 10. září 2020, 10.00 hodin.
Formulář žádosti o účast včetně příloh dodavatelé naleznou opět na adrese zakazky.ovajih.cz v sekci DNS.
(ab) Zdroj: Město Ostrava